Wreckfest (Bugbear) - Next-Gen Update ist raus

Dieses Thema im Forum "Spieleforum" wurde erstellt von DerDarki, 24. Februar 2013.

  1. knusperzwieback

    knusperzwieback
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    Wer will bei so nem Spiel auch von "Hand" kuppeln? Simulaner werden wohl kaum angezogen werden von dem Teil und Leute die schnelle Action wollen brauchen so nen Quatsch nicht. ;)

    Geh doch iRacing du Stulle. :teach: :ugly:
     
  2. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

    Helli
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    Ich spiele es auch nur mit Pad, wie halt auch Flatout 1+2. Aber mit Lenkrad würde mich schon mal reizen. :hmm:
     
  3. Wolfpig

    Wolfpig
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    Vermutlich die Leute die nach dem Feature gefragt haben....:ugly:
     
  4. knusperzwieback

    knusperzwieback
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    Jo, wäre schlimm gewesen die beiden zu enttäuschen, stimmt. :ugly:
     
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  5. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

    Helli
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    Ich bin soeben mal mit dem Lenkrad und in Cockpitperspektive gefahren, obwohl ich das nur bei Simulationen mache.
    Fühlt sich etwas wabbelig an, aber das liegt wohl mehr am Auto :ugly:

    Ich werde wohl in Zukunft nur noch so fahren, macht damit definitiv mehr Laune, man ist eben eher mittendrin.
    Bin 5 Rennen auf der selben Strecke gefahren (erst 2x Pad, dann 3x Lenkrad - gegen Gruppe B auf KI "hart").
    Alle 5 Rennen gewonnen, mit dem Lenkrad war ich dann im 5.Rennen noch 0.2 Sekunden schneller als meine schnellste Runde mit Pad.
     
  6. knusperzwieback

    knusperzwieback
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    Es geht nicht darum 0,2 Sek. schneller zu sein. Es geht darum die anderen von der Bahn zu kicken und dabei lautstark schadenfroh zu lachen wie ein Verrückter. :teach:
     
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  7. Bianco

    Bianco
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    Bei dem Spiel gehts echt nicht um Zeit. :ugly:
     
  8. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

    Helli
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    Warum sind im Board alle plötzlich 9x klug? :ugly:
    Sobald ich freie Bahn habe, will ich meine Bestzeit toppen.
    Und mit dem Wheel ist man da nicht langsamer, mehr wollte ich gar nicht sagen. :ugly:
     
  9. Bianco

    Bianco
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    Wieder neues "fettes" Update. Was ist mit Bugbear los? Die ersten 3 Jahre passiert nix und jetzt hauen die in nehm halben Jahr Updates raus das es nur so kracht. :ugly:


    [​IMG]

    EXPANDED CAREER
    Three completely new championships with more series, more races and more crashes! That, and a host of important usability enhancements based on the feedback we've received, such as the ability to see the series restrictions, expanded vehicle classification, improved scoring and more. Scoring, unlocks and experience accumulation are still being worked on, so any feedback you care to share with us in regards to these elements would be super.

    FOUR NEW CARS
    This time nomen est omen for real since we're pleased to introduce you true tools of destruction: Bulldog, Hotshot, Speedemon and Warwagon. This newest set has something for everyone – a heavy-hitting demolition derby inspired American station wagon, another American with classic sleek lines straight from the 60s, a more exotic 80s sports car, and finally, a bad-to-the-bone Scandinavian folk-racing style 60s rod. Check them all out!

    MORE CUSTOMIZATION PARTS
    Every car now has a number of Front Bumper, Rear Bumper, Window Bar, Side Protector and Roll Cage customization parts that you can use to deck out your ride in a proper demolition racing style, and not only that: customization parts now have a weight and protection properties, so for an instance, a heavy demolition derby style front bumper will make the car withstand more damage to the business end but also make it slower due to the added weight. Rock!

    NEW ENGINE UPGRADES
    This too is something that we've gotten a plenty of requests for: all cars now also have a number of class-based engine upgrades that can be used to increase or decrease the class of the vehicle, so from now there's nothing stopping you from taking that awesome Class C front-wheel-drive Firefly to Class A events! (Don't forget to put on some serious metal as well, though, otherwise you won't last long.)

    NEW ROUTES AND IMPROVED TRACK ART
    Tarmac 3 now has a reverse layout, and both Sandpit 1 and Tarmac 3 have new shorter routes complete with reverse layouts. In addition to that we've added a new wicked suicide racing style Speedway 2 route with tight loops at both ends and a high-speed oval section that's going to guarantee spectacular head-on crashes! We've also replaced many of the old legacy assets around the tracks with shiny new ones (yes, including that pesky fire truck), yielding a welcomed visual improvement.

    NEW AND IMPROVED EFFECTS
    We've enhanced old effects and added a number of completely new ones related to mechanical damage, and for example driving without a wheel will now cause sparks to fly off from the hub. There are also a bunch of brand new audio effects to add to immersion.

    REALISTIC DAMAGE SETTING
    There's now a setting in the custom race event options to choose between Normal and Realistic Damage, Normal being the same as in the previous build while Realistic offers more visceral gameplay with intensified visual damage and increased mechanical damage gameplay effects.

    EXPANDED TUNING
    The tuning feature has been expanded based on your feedback, and instead of just three, most parts now have five setups to choose from, allowing for more in-depth tuning of your ride for specific tracks.

    As you can see, this update again introduces quite a few new features with some of them still being heavily worked on, the new realistic damage setting being the most obvious one. Even so, we thought it would be great to get feedback on them already so please give them a try and share us your thoughts.[/QUOTE]
     
  10. Wolfpig

    Wolfpig
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    Im Steam Store haben die hinter den Namen jetzt auch ein January 2018 hinter geklatscht...warum auch immer....:ugly:
     
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  11. MrBurns uncooler Geostalker

    MrBurns
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    Ist langsam mal eine "Vollversion" in Sicht? Auf early access hab ich nicht so die große Lust :nixblick:
     
  12. Bianco

    Bianco
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    Ja es gab schon wieder ein neues Update. :ugly:
    [​IMG]
    Howdy Wreckers,

    We're pleased to let you know that a new rocking update for Wreckfest is out!

    CONTENT
    • Added two new spanking rides, MudDigger and Rocket.
    • Added a number of new banger racing and demolition derby inspired paint jobs (more coming).
    CAREER
    • Reworked championships 1–2 to offer more variety and reduce grinding.
    • Added support for challenge events (for now, only one is available for playing in the first championship but more will be added).
    • Added reward pool functionality to ensure player always received parts that are a) suitable for a vehicle they own and b) not already owned c) appropriate for the current series.
    • It’s now possible to view the bonus objectives in the pause menu, and making progress towards the target or completing it results in an on-screen notification.
    • In multi-heat events, the player start position is now randomized to the second (latter) half of the grid.
    • In multi-heat events, the start order in the Semi-Final and Final is now based on the finishing position of the qualifying heats.
    • Round placement history is now viewable in the series standings view.
    • Finishing position is now correctly taken into an account in the career rewards calculation.
    • Player final standing is now correct in the series completion screen.
    • Added support for reward-only vehicles that cannot be purchased from the car dealer.
    • Added AI players using cars upgraded to the next class, for example Class C > Class B.
    ART
    • Added more dynamic objects to a number of tracks (Tarmac 1, Tarmac 2, Tarmac 3, Mixed 3, Mixed 7, Sandpit 1, Sandpit 2, Sandpit 3, Gravel 1, Mixed 1, Mixed 2, Mixed 4, Mixed 5).
    • Added ramps and dynamic objects to Speedway 2 Demolition Arena to make the gameplay more interesting, confined the arena to the middle area.
    • Fixed a number of minor and major bugs and glitches on many tracks (including proxy objects, clipping objects, terrain tears, missing collisions, etc.)
    • Improved environment art and added more dynamic objects to Speedway 2.
    • Improved environment art, added new assets and dynamic objects to Tarmac 3.
    • Tarmac 2, added new background buildings and replaced old proxy objects.
    • Big Stadium, fixed multiplayer car change location + general improvements.
    • Added damage model for the dynamic barrel prop.
    • Overhauled Garage, Market, Assembly, Customization, Tune and Paint views.
    • Overhauled Career Series Selection and Next Race screens.
    • Overhauled Custom Event views.
    DESIGN/PHYSICS
    • Visual damage is now more dynamic and gives a better impression of sheet metal being deformed.
    • Collisions between light and heavy vehicles are now better balanced, with light vehicles not appearing as feather-weight in collisions.
    • Decreased the sector protection effect of the visual customization parts and/or increased the weight of selected parts.
    • Removed the effect of vehicle body panels absorbing damage, so all damage goes directly to the chassis health.
    • Tweaked gameplay damage for Normal and Realistic Damage to match the visual damage more closely.
    • Dynamic objects now have slightly more mass to them.
    • In Custom Race, the player start position is now randomized to the second (latter) half of the grid.
    • In Garage, body style and size vehicle properties have been replaced with a single type property.
    • Novice AI is now more challenging with less obvious rubberbanding, and the jump between the Amateur and Expert difficulty is not as significant as previously.
    • AI players now exhibit a reduced tendency to avoid the player car.
    • Added a placeholder Credits item to the Main Menu Misc section.
    TECHNICAL
    • MP: Added support for Normal/Realistic Damage in multiplayer, available in the lobby and the server settings.
    • MP: Fixed two separate instances of a server crash related to situations in which the player leaves the server.
    • MP: Player stats overlay is now disabled while spectating.
    • Adding heavy customization parts no longer results in the vehicle acceleration stat being reduced to 0.0.
    • Improved AI throttle and brake use after severe engine/brake damage when damage is set to Realistic, so that AI no longer gets stalled.
    • In a Custom Event, AI now correctly uses lawnmowers when the lawnmower AI Set is selected.
    • Increased the amount of mesh particles (the shrapnel-y bits and pieces) emitted in collisions.
    • Mesh particles now use custom vehicle color, matching the car color they're emitted from.
    • Engine block no longer gets unrealistically deformed with visual damage.
    • Added leaderboards for the few tracks that were previously missing them.
    • Integrated backtrace.io for automatic crash reporting.
    AUDIO
    • Added in-game spectator audio, crowd cheering etc.
    • Updated Tristar engine audio with a new one.
    • Tire wobble effect audio now plays only when there is visible tire wobbling.
    • Fixed a number of minor audio issues.
    Thanks for the all support and have fun racing!
     
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  13. Wolfpig

    Wolfpig
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    Müssen ja auch hin machen.
    Letztes Jahr als Nordic als Publisher bekannt gegeben wurde hat letzterer ja geschrieben das das Spiel Ende letzten Jahres erscheinen soll und die Konsolenfassungen danach.....

    Also scheinen die wohl zu wollen das das Spiel noch dieses Jahr fertig wird (weil letztes Jahr ja augenscheinlich nicht geklappt hat :ugly:)....eventuell dann sogar gleichzeitig mit den Konsolenfassungen .....:tdv:
     
  14. Lurtz lost

    Lurtz
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    Die haben wohl die bisherige Entwicklung nicht verfolgt? :wahn:
     
  15. Wolfpig

    Wolfpig
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    Der Post war von mitte letzten Jahres..also kurz nach bekanntgabe mit Nordic.
    Aber wenn es jetzt so mit der Entwicklung bleibt könnte es dieses Jahr tatsächlich noch was werden.
     
  16. PKD-NeXuS

    PKD-NeXuS
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    Hui, das macht ja jetzt wirklich was her. :huch:

    Liegt seit Jahren im Steam-Account herum... schon fast vergessen und dann macht das plötzlich Spaß.:banana:
     
  17. Druzil

    Druzil
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    Echt cooles neues Update. Hab es deswegen auch mal wieder angeworfen und es fährt sich jetzt richtig klasse. Geht so ein wenig in Richtung Flatour 1.

    Aber mal ne Frage zum MP. Hat da jemand Erfahrung was man machen muss um mit Kumpels zusammen zu zocken? Wenn ich im Spiel einen Server erstelle sieht man den nicht in der Serverliste und wenn ich jemanden einlade, kann er nicht joinen.
    Muss ich da noch irgend welche Ports am Router aufschalten oder geht das einfach noch nicht?
     
  18. Bianco

    Bianco
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    Du musst die Ports im Router freigeben.


    MULTIPLAYER HOST CONFIGURATION
    If you have created a server yet there are no players joining it, chances are your router or firewall is incorrectly configured. In order to host multiplayer games over Steam your network must be configured to allow Steam access to the following ports:

    • UDP 27015
    • UDP 27016
    • UDP 33540
    • TCP 27015
     
  19. Druzil

    Druzil
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    Danke. Werde ich die Tage mal testen ob es dann klappt.
     
  20. Druzil

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    Mit den Ports hat es fuktioniert. Das ist schon mal super.
    Aber was ich seltsam finde ist, dass ich meine Fahrzeuge aus der Karriere nicht benutzen konnte. Zumindest nicht die ersten beiden C Klasse Fahrzeuge. Da stand immer dran "Teile fehlen". Was soll das denn bedeuten?
    Mein B Klasse Fahrzeug konnte ich aber komischerweise benutzen.
    Aber ich konnte auch so alle Fahrzeuge auswählen, die mit einem Schloss markiert waren. Muss man also die ganzen Fahrzeuge für den MP nicht freispielen (was ich sehr gut finden würde)?
     
  21. Bianco

    Bianco
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    Schön langsam wirds unheimlich. Zwei, ja 2 Updates in einem Monat. :eek::eek::eek:


    [​IMG]

    FIXED
    • Fixed missing Gatecrasher LOD2 model.
    • Fixed player unable to reset in Deatchmatch after respawning.
    • Fixed a case in which cars could occasionally receive visual damage on the starting grid after restarting.
    • Bogus "You have already completed this series and you have another series in progress." message is no longer displayed when attempting to continue a series in progress.
    • Disabled mouse axis input as a controller to prevent users with specific hardware from being unable to remap keyboard controls.
    • In pre-race, pressing ESC while being on any of the other tabs than the first now takes back to the first tab.
    • BullDog upgrade parts received as rewards now use the correct car name instead of European 11.
    • Lawnmower is now correctly received after beating the lawnmower challenge.
    • MudDigger and Rocket no longer have duplicate "None" customization parts.
    NEW AND ADJUSTED
    • Added more banger racing and demolition derby liveries for select vehicles.
    • Added a new giant can prop to various tracks.
    • Improved environment art for various tracks.
    • Improved various effects.
    • Novice AI now makes more mistakes and is slightly slower.
    • Amateur AI now makes slightly more mistakes and is slightly slower.
    • In derby game modes, the AI now favors the player slightly more.
    • Adjusted collision matrix to prevent the cars from rolling over at too slow impact speeds.
    • Gameplay damage: car vs. car crashes now cause more gameplay damage.
    • Hitting other cars now causes significantly more damage to the victim, less to the attacker.
    • Armor sector representation in the HUD matches visual damage better.
    • A car about to get wrecked can no longer be wrecked by a light nudge.
    • Environment now causes even less gameplay damage.
    • Mechanical damage occurs more logically when compared to the car health.
    • Engine and transmission mechanical damage is reduced to make sure the player can still keep going.
    • Improved lawnmower gameplay.
    • MP: Added chat back to respawn state and spectate view.
    • Improved player stats visuals at the top right corner of the screen.
     
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  22. MrBurns uncooler Geostalker

    MrBurns
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    Sehr schön, dann wird es wohl tatsächlich etwas mit einer fertigen Version :)
     
  23. Lurtz lost

    Lurtz
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    Jetzt wo sie einen Publisher haben, scheinen sie tatsächlich mehr als zwei Leute an dem Spiel arbeiten zu lassen :yes: :ugly:
     
  24. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

    Helli
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  25. Wolfpig

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    Auch mal wieder kurz reingeschaut (das letzte mal war als die die Rasenmäher eingebaut hatten....also lange her :ugly:

    Und scheint ja ganz in Ordnung momentan zu sein.
    Etwas mehr Strecken, etwas mehr Autos, neues Menü....in dem man mit dem D-Pad vom gamepad navigieren aber Optionen nur mit dem Analogstick ändern kann.......:ugly:
     
  26. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

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  27. DKill3r

    DKill3r
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    Hm, wenn sich so viel tut, dann werd ich mal wieder reinschauen. Das letzte mal war das laut Steam am 11.12.15 der Fall. :ugly: :D
     
  28. Druzil

    Druzil
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    Heilige...
    Da hat sich mittlerweile richtig viel getan. Lohnt sich auf jeden Fall mal wieder reinzuschauen.
     
  29. knusperzwieback

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    Jo, werde mir das gute Stück auch mal wieder installieren. Scheint sich ja viel getan zu haben. :)
     
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  30. Mod81

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  31. PKD-NeXuS

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  32. Pat Bateman American Psycho Moderator

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    Wow, fühlt sich das Spiel nun richtig rund an; hatte es ein halbes Jahr nicht mehr installiert und in der Zeit hat sich richtig was getan. Die Karriere macht Laune, der MP ebenfalls. Das Fahrverhalten ist eine sehr gute Mischung aus Flatout 1 und 2. Das passt imho perfekt. Die Autos steuern sich schön unterschiedlich und die Physik bzw. die Zerstörung der Autos ist allererste Sahne. Endlich geht das Spiel den richtigen Weg. Ich hoffe, dass sie nun weiter so gut an dem Spiel arbeiten. Der Publisher scheint da eine Menge bewirkt zu haben.
     
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  33. Druzil

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    Also auf Regen kann ich getrost verzichten. Gerade bei einem Spiel wo man viel offroad fährt.
    Viel geiler würde ich Nachtrennen finden.
     
  34. PKD-NeXuS

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    Ganz im Gegenteil, gerade bei off-road Racing wird es bei Regen/Nässe gleich nochmal interessanter.
     
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  35. Druzil

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    Da steht ja ganz klar "Also auf Regen kann ICH getrost verzichten". Warum schreibst du dann "ganz im Gegenteil"? :mally:




    :D
     
  36. PKD-NeXuS

    PKD-NeXuS
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    Weil es eine allgemein gültige Tatsache ist und du falsch liegst. :nixblick:


    ... eigentlich nur aus Bequemlichkeit das "finde ich" weggelassen. :yes:
     
  37. DerDarki

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    Corsair Vengeance LPX 32GB, DDR4-3200, CL16-18-18-36
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    LG Electronics BH16NS55 Blu-ray Brenner
    wd_black SN750 1TB
    Intel 660p 2TB
    Crucial P3 Plus 4TB
    Samsung QVO 870 2TB
    Soundkarte:
    Creative Soundblaster X3
    Gehäuse:
    Cooler Master Mastercase 5 Pro
    Maus und Tastatur:
    Roccat Kone AIMO
    Roccat Vulcan 122 AIMO
    Betriebssystem:
    Windows 11
    Monitor:
    MSI MPG 321URX QD-OLED // Dell S2721DGF
    Jetzt sogar noch ein drittes March Update. :huch:

     
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  38. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

    Helli
    Registriert seit:
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    an Kelandras Seite
  39. Firewind

    Firewind
    Registriert seit:
    8. März 2005
    Beiträge:
    6.369
    Mein RIG:
    CPU:
    AMD Ryzen 7 7800X3D
    Grafikkarte:
    XFX Radeon RX 6900 XT MERC319 BLACK GAMING
    Motherboard:
    Asus Rog Strix B650E-F Wifi
    RAM:
    Kingston Fury Beast 32 GB
    Laufwerke:
    WD_Black SN850X 2 TB
    Samsung SSD 870 Evo 2 TB
    Crucial SSD MX300 2TB
    Soundkarte:
    Creative Sound BlasterX AE-5 Plus
    Gehäuse:
    Endorfy Arx 700 Air
    Maus und Tastatur:
    Sharkoon PureWriter TKL RGB
    Sharkoon Light² 200
    Betriebssystem:
    Windows 11
    Monitor:
    LG OLED C2 TV (42")
    Drei Updates in einem Monat :huch: So viele gabs sonst übers ganze Jahr verteilt :ugly:
    Aber das Spiel macht jetzt richtig viel Spaß. Das mit den Zusatzaufgaben finde ich auch ganz nett. Nur den Sound müssen sie noch überarbeiten. Viele der Fahrzeuge klingen einfach scheußlich. Und die Levelgrenze sollten sie noch erhöhen. Bin von den XP her schon lange über 50 :D
     
  40. Bianco

    Bianco
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    10. Februar 2009
    Beiträge:
    5.528
    Oha jetzt wirds langsam wirklich heftig. :ugly:
    Wollen die das Game die nächsten 2 Monate rausballern oder was? :fs:
     
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