Hard Reset - Patch 1.2 bringt »Survival Mode«

Der Entwickler Flying Wild Hog wertet seinen Ego-Shooter Hard Reset mit dem Update 1.2 auf und fügt unter anderem einen neuen Spielmodus im Stil von Horde samt zwei neuer Karten hinzu.

Das Update 1.2 bringt einen neuen Spielmodus für Hard Reset. Das Update 1.2 bringt einen neuen Spielmodus für Hard Reset.

Neben einer Reihe kleinerer Verbesserung ist die wichtigste Neuerung von Patch 1.2 für Hard Resetwohl der »Survival Mode«. In diesem neuen Spielmodus müssen Wellen von immer stärker werdenden Gegnern besiegt werden, ähnlich wie beim »Horde«-Modus in Gears of War 2. Für den neuen Spielmodus stehen zudem zwei neue Karte zum Austoben bereit, außerdem kann der Survival Mode in allen Schwiergikeitsgraden angegangen werden. Wie gut die Spieler im Vergleich zu anderen abschneiden, kann in Leaderboards eingesehen werden.

Neben diesen neuen Spielinhalten bringt der Patch 1.2 für Hard Reset auch vollen Support von Nvidia 3dVision und Nvidia Surround. Zudem werden jetzt mehrere Monitore offiziell unterstützt. Die komplette Liste der Änderungen finden Sie im Folgenden. Das Update wird automatisch über Steam heruntergeladen.

Patch-Notes für Hard Reset v1.2

What's new?

  • New Survival Mode. Two new maps are available: 'Arrival Hall' and 'Landing Pad'.
    - To launch Survival Mode, select 'New Game' and then 'Survival Mode'
    - Survival Mode is available in all the difficulty levels selectable for Hard Reset Campaign.
    - Added Leaderboards for the Survival Mode.
  • Full Nvidia 3dVision support.
  • Full Nvidia Surround support.
  • Support for multiple displays - recommended 3 display adapters for best effects, and several non-standard resolution modes.
    - To select the triple display mode in the game, change the Aspect Ratio to 'Other' in the Video Options menu, then select a resolution you wish to use.
    - Note that the 'Other' mode will be available only if you have 3 displays connected to your PC.
  • Added a 'Details' tab in the Profile screen - now you are able to check the score you achieved on each of the game's levels.

What's changed?

  • During bullettime, falling down won't cause additional damage to players.
  • Changed the way how the Mortar Cyborgs react to player in vicinity.
  • Crawling gorillas will explode when trying to jump off a higher place.
  • Changed the way how Melee Cyborgs behave - now you are able to avoid their attacks while sprinting - their aoe frontal cone was lowered.
  • All the crosshairs will be displayed in an appropriate way to objects in front of the player for 3dVision.
  • Changed the way how the messages and hints are displayed to a way more appropriate for 3dVision.
  • Changed the way how dynamic lightning is rendered on decals.
  • Changed the way how weapons are displayed on screen.
  • Changed the way how the HUD is displayed both in 3d and on multiple displays.
  • Improved support for dual SLI users.
zu den Kommentaren (10)

Kommentare(10)
Kommentar-Regeln von GameStar
Bitte lies unsere Kommentar-Regeln, bevor Du einen Kommentar verfasst.

Nur angemeldete Benutzer können kommentieren und bewerten.