Wreckfest (Bugbear) - Next-Gen Update ist raus

Dieses Thema im Forum "Spieleforum" wurde erstellt von DerDarki, 24. Februar 2013.

  1. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

    Helli
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    Und ein Hotfix:

    Hotfix for March Update 3
    Wreckfest (March 2018) - jannesBB

    [​IMG]

    Hey Wreckers,

    We’re happy to let you know that a hefty hotfix for yesterday’s update is now available, tying up a few loose ends we didn’t have the time to care of for the update and addressing a number of issues we’ve become aware since the update:

    GENERAL
    • AI players now use all cars in all classes.
    • Career events now make use of the new weathers.
    • Rammer RS is now received correctly as a reward from “Ramming It Down” career event.
    • Removed bogus “None” parts from cars that now have proper unique customization parts.
    • RoadSlayer GT roll cage can now be removed.
    • Sunrise Super’s Sport Exhaust Manifold no longer results in a massive power hit.
    • Fixed a number of material bugs in the new rims.
    • The cute car icons now have an equally cute ambient shadow.
    • Added a new improved default paintjobs for Rammer and Starbeast.
    • MP: Dedicated Server console no longer crashes when someone joins while typing a server message.
    • MP: Fixed a number of weather setting bugs in Dedicated Server: Setting up an incorrect weather in the event parameters no longer results in clients being unable to connect to the server. Command “weathers” now displays correct event specific weathers. If no weather is specified in the event parameters, a random event specific weather is used.
    • Mixed 5 no longer features flying cars.
    Thanks for all the feedback and keep on wrecking!
     
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  2. DKill3r

    DKill3r
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    Hab es jetzt auch mal wieder probiert. Eine Sache stört gewaltig...das manuelle Schalten. Schön und gut für Leute die Simulationen spielen wollen. In einem Flatout möchte ich das aber nicht. Ich find im Menü nichts um das aus zu stellen. :(
     
  3. Bianco

    Bianco
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    o_O Muss bei dir ein Bug sein, ich spiel mit Controller und der schaltet bei mir immer Automatik.
     
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  4. khorne84

    khorne84
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    Also ich spiel mit Automatik, mögich ist es also. Weis jetzt nur nicht auswendig wo man das genau einstellen kann. Ich glaub in einem der Bildschirme vor dem rennen, bei der Schwerigkeit. da dürfte es bei den anderen fahrhilfen wie ABS, Traktionskontrolle und Ki-Schwierigkeit dabei sein.
     
  5. Bianco

    Bianco
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    Also bevor du ein Rennen startest kannst unter Schwierigkeitsgrad einstellen ob Automatik, ABS, ect an oder aus ist.
     
  6. PKD-NeXuS

    PKD-NeXuS
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    Ja, gibt es. Rennspiele ohne Automatik-Option gibt es afaik gar keine und ist auch bei Wreckfest vorhanden.
     
  7. DKill3r

    DKill3r
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    Hab es gefunden, danke an euch. :) Ist einfach nicht da, wo ich es erwartet hätte, bzw. wo man es leicht sieht. :D
    Die Rasenmäher die mal im Spiel waren sind wieder entfernt worden, oder? :D Kaum zu glauben, dass es schon vier bis fünf Jahre her ist, dass ich das Spiel bei Kickstartet gebacked habe.
     
  8. Wolfpig

    Wolfpig
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    Ka das letzte mal nicht danach gesucht....meine aber das in irgendeiner der Patchnotes vom März (eventuell auch Februar) was wegen der "Schadensphysik"/dem umkippen von den Dingern drin stand das irgendwas entschärft wurde.
     
  9. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

    Helli
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    Ich glaub in der Karriere -> 1.Division ganz rechts unten sind Rasenmäher.
     
  10. Bianco

    Bianco
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    Hatte schon Angst es kommt kein Update mehr. :ugly:


    [​IMG]


    Howdy wreckers,

    The latest update for Wreckfest is now out, containing new content and a number of improvements. This one is more or less a maintenance update while we continue to work on major additions scheduled to be released at a later date, but nevertheless it contains some new cool content such as the short route variant for Tarmac 1 (yes, finally!) and more customization parts for cars as well as important usability and gameplay improvements. The technically-inclined among you can find the full changelist below but please take a look at the game yourself and enjoy!

    In other news – and this is very important – we're launching a new survey to gauge feedback before locking down everything for the final release of the game. These past years we've been working with you to shape the game into what it is now, and seeing as the game is nearing completion we want to use this opportunity to let us hear what you think of the game, how you play it and whether there's anything we can do to make it the absolutely best possible banger racing and demolition derby experience to date. To do that, it's crucial that we get YOUR feedback, so if you have five minutes to spare please do click on the shiny new main menu button to take you to the survey site and let us hear what you think of the game!

    CONTENT
    • AI now uses El Matador in Class B too.
    • Added more customization parts for KillerBee, Tristar, Rammer, Gremlin.
    • Added a new paintjob for the lawnmower, improved paintjobs for El Matador and Roadcutter.
    • Added reverse routes for Mixed 5 Outer Loop and Mixed 5 Inner Loop.
    • Added a short route for Tarmac 1, both forward and reverse layouts.
    • Added and adjusted the start/finish lines for a number of tracks.
    • Improved environment art on a number of tracks.
    • Improved static cubemap locations on a number of tracks.
    • Balanced texture luminance ranges on a number of assets.
    TECHNICAL
    • Fixed a particle system related crash.
    • Implemented shaded particles (particles are now darker when in the shade).
    • Implemented free camera smoothing.
    • Added sharpening and vignette post-processing effects.
    • In Dirt Speedway Figure 8 (possibly affecting other tracks as well), a wrong way indicator is no longer incorrectly displayed right after start.
    • In Custom Event and MP, the game now tries to pick a unique paint job for the AI player if available.
    • Grid start points are now created dynamically (work-in-progress, minor glitches possible especially in MP).
    • MP: It's now possible to disallow the use of special vehicles (lawnmower) on a server.
    GAMEPLAY
    • Folk racing style start is now used on a number of tracks that support it (i.e. they have a dedicated start area).
    • Improved lawnmower handling and gameplay.
    • Adjusted reverse gear ratios so that they match between different vehicles.
    • Contact timer is no longer used in deathmatch.
    • Improved AI aggression: AI now employs increased situational awareness to decide when to ram another car. On Novice AI Difficulty, the AI more aggressive towards each other and less towards the player, while on Expert AI Difficulty the AI is more aggressive towards the player and less against other AI players.
    • In demolition derby, the AI is now less inclined to use reverse whenever the front of the car is damaged.
    • In demolition derby, if only one or two AI players are left they no longer only circle around the player like idiots.
    • AI now takes the loop in Crash Canyon only in one direction to prevent the traffic from piling up.
    • Automatic reversing camera is now enabled by default in derby game modes.
    • In HUD, reset prompt is now displayed automatically when driving into a wrong direction or out of track.
    • In race game modes, reset is now only allowed when vehicle speed is 10 km/h or less to discourage exploiting.
    • In Grass Arena, hay bales no longer appear weightless when hit.
    CAREER
    • Adjusted a number of career series, especially in championships 3–5.
    • The post-race rewards screen is now only shown if the player actually receives a reward, instead of every time.
    • The post-race experience screen is no longer displayed if the player abandons the event.
    • Weather no longer changes every time when restarting the event.
    • A series is now considered (and marked) completed only if player receives points from it.
    • Championship progress bar now only goes up until the unlock points for the new championship have been reached.
    • In vehicle selection, ineligible vehicles are now grayed out so it's easier to pick out an eligible vehicle.
    • Vehicle stats (and therefore eligibility in a series) are now updated correctly after upgrading the vehicle.
    • Relevant bonus targets (like spin, crash out, wreck a number of cars) now accumulate during multi-heat events.
    USER INTERFACE
    • MP: In server browser it's now shown whether the server is configured for normal or realistic damage.
    • MP: In server browser, the list of servers is now only displayed after the data files have been verified.
    • MP: In lobby, the maximum number of players is now displayed correctly.
    • Added descriptions for all performance upgrades.
    • Implemented a new pre-race screen.
    • Implemented a new championship selection screen.
    • A number of user-interface fixes and improvements.
    AUDIO
    • Added new engine audio for the lawnmower.
    • Added new engine audio for Gremlin.
    • Improved Speedeamon audio.
    • Contact audio no longer keeps repeating when the vehicle is resting on its top or side.
    KNOWN ISSUES
    • MP, while in lobby cars may occasionally appear falling under the scene when the track changes.
    • MP,while in lobby spectating is glitched (no cars visible) if the race is not in progress.
    • MP, after returning to the lobby the car may appear to be in flames if it was wrecked in the event before.
    Thanks for all your support and have a great weekend (playing Wreckfest, we hope)!
     
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  11. knusperzwieback

    knusperzwieback
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    Vielleicht erfährt DayZ ja auch irgendwann so einen Schub. Die beiden Titel waren ja ähnlich was den Fortschritt der Programmierung angeht.
     
  12. Mod81

    Mod81
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    Bevor DayZ released wird, kommt Star Citizen 2 in die Läden :topmodel:
     
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  13. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

    Helli
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    Lurtzi wurde auch schon unruhig. :schwitz:
     
  14. Lurtz lost

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    :wahn:
     
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  15. knusperzwieback

    knusperzwieback
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    BTW: Der Patch ist ca. 1,5GB groß.
     
  16. khorne84

    khorne84
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    Ne, den gibts noch, man muss ihn allerdings erst freischalten indem man das Lawnmower Derby in der Karriere erfolgreich abschließt. Dann bekommt man ihn in die Garage geliefert.
     
  17. MrBurns uncooler Geostalker

    MrBurns
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    Lohnt es sich eigentlich aktuell die Early Access Version zu kaufen? Also kann man da überhaupt noch was sparen und ist das Spiel schon umfangreich genug für das Geld?
     
  18. DerDarki

    DerDarki
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    :eek:
    Ist das ein traum? :ugly:

    Wreckfest leaves Early Access!

     
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  19. Helli LI-LA-LAUNELÖWE Moderator

    Helli
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  20. Balupu User

    Balupu
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    Das Ding war echt knapp 4 1/2 Jahre im Early Access? :ugly:
     
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  21. Smooth1980 gesperrter Benutzer

    Smooth1980
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    Man darf gespannt sein . Hab das schon länger auf der Wishlist. :fs:
     
  22. Wolfpig

    Wolfpig
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    Die hatten zwischendurch Geldschwierigkeiten (so wie ich es gelesen habe)...deswegen ist ja auch THQ Nordic als Publisher mit aufgesprungen.
     
  23. Lurtz lost

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    :lurtz: :ugly:
     
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  24. tacSTAR

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    Wird Zeit, dass es mal ein Angebot für das Spiel gibt. :ugly:
    Habe richtig Bock drauf!
     
  25. DerDarki

    DerDarki
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    Ja, ich glaube im Dezember 13 gabs die erste spielbare Version für Backer damals. :ugly:
     
  26. Wolfpig

    Wolfpig
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    Vielleicht ja im Summer Sale. (nicht das es zwischen drin andauernd Rabatte gegeben hat)
    Könnte mir gut vorstellen das beim richtigen Release der Preis eventuell etwas angehoben werden könnte.
     
  27. MrBurns uncooler Geostalker

    MrBurns
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    Geiler Scheiß :D Hoffentlich haben sie auch eine Möglichkeit eingebaut, eigene Texturen für die Autos zu verwenden. Oder zumindest mit einem Ingame-Editor ein bisschen rumzupinseln.
     
  28. knusperzwieback

    knusperzwieback
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    Jo, so was hab ich bei Project Cars und Co. immer vermisst. Als ich noch Konsolenbauer war, hab ich gerne in Forza stundenlang meine Autos bemalt. :)
     
  29. Wolfpig

    Wolfpig
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    https://steamcommunity.com/games/228380/announcements/detail/1660020759083363099

    Release Infos von Bugbear (stehen eventuell auch in der GS News).

    Der Preis steigt......und da ich bei der Antwort weiter oben mit dem SS geschlafen hatte und dachte das die PC Version auch im November offiziell erscheint.
    Das das Spiel ja nächste Woche als Full erscheint dürfte da sicher auch die 30 Tage kein Rabatt gelten....sprich, im Summer Sale auf Steam wird es eventuell nicht reduziert sein (falls wer darauf gehofft hat).

    Also entweder jetzt auf Steam zum aktuellen Preis kaufen (oder bis zu einem späteren Sale warten), oder schauen ob es eine Third Party Store billiger hat da dort ja auch die Preise steigen sollten.
     
  30. DKill3r

    DKill3r
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    Shiiit, der Trailer ist ja geil. :D
    Hab damalas gleich zu Beginn gebacked, bekomme ich das Auto dann automatisch?
     
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  31. Wolfpig

    Wolfpig
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    Kommt drauf an welche Version du gekauft hast.......wenn du die Digital Deluxe hast (hieß glaube ich damals auch so auf der nextcargame page), dann ja.....wenn nicht....dann nö.
     
  32. V-E-G-A so gut wie gekickt

    V-E-G-A
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    Frau am Steuer, Ungeheuer!
     
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  33. tacSTAR

    tacSTAR
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    verzieh dich du ekel... :D
     
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  34. V-E-G-A so gut wie gekickt

    V-E-G-A
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    :bussi:
     
  35. drudge

    drudge
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  36. Hat es eig Splitscreen? Also am PC mit 2 Controller?
     
  37. Gausor Kollege Schnürschuh.

    Gausor
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    Nein.
     
  38. Gausor Kollege Schnürschuh.

    Gausor
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    Heute ist ja offizieller Release und alle, die im Early Access waren sollten sich mit dem Gedanken vertraut machen, dass alle Saves und jeglicher Progress gelöscht wird mit dem Release Update. Also nochmal von 0 anfangen. Finde ich persönlich nicht schlimm und sie mussten es wohl machen wegen möglicher Bugs etc.
     
  39. MrBurns uncooler Geostalker

    MrBurns
    Registriert seit:
    29. April 2000
    Beiträge:
    13.272
    Gut zu wissen. Erstmal nachlesen, was die Vollversion so alles kann :D
     
  40. DerDarki

    DerDarki
    Registriert seit:
    26. April 2003
    Beiträge:
    23.120
    Ort:
    Olymp des Rock!
    Mein RIG:
    CPU:
    Intel i7 12700k
    Grafikkarte:
    MSI GeForce RTX 4080 Gaming X Trio
    Motherboard:
    Gigabyte Z690 Gaming X DDR4
    RAM:
    Corsair Vengeance LPX 32GB, DDR4-3200, CL16-18-18-36
    Laufwerke:
    LG Electronics BH16NS55 Blu-ray Brenner
    wd_black SN750 1TB
    Intel 660p 2TB
    Crucial P3 Plus 4TB
    Samsung QVO 870 2TB
    Soundkarte:
    Creative Soundblaster X3
    Gehäuse:
    Cooler Master Mastercase 5 Pro
    Maus und Tastatur:
    Roccat Kone AIMO
    Roccat Vulcan 122 AIMO
    Betriebssystem:
    Windows 11
    Monitor:
    MSI MPG 321URX QD-OLED // Dell S2721DGF
    :banana:
    https://steamcommunity.com/games/228380/announcements/detail/3425432499012843385

    CHANGELOG:

    CONTENT

    • Added special challenge vehicles: School Bus, Harvester, Supervan and Double-Decker.
    • Added the exclusive Deluxe Edition car (backer car). The car is automatically placed into your garage.
    • Added new fun parts such as coffins, saw blades, large axes, skulls, baby prams, hot dogs, sharks, boxing gloves to decorate the vehicles with in style.
    • Added new paint jobs for vehicles and improved old ones.
    • Adjusted visual camber angles and ride heights of many vehicles to improve their appearance.
    • Adjusted performance ranges of vehicles to differentiate them from each other.
    • Adjusted names, prices and properties of many armor upgrades.
    • Added new Countryside Crop Field derby arena.
    • Resurrected the classic Speedway 2 Demolition Stadium.
    • Optimized the performance of Tarmac 2, Speedway 2 tracks.
    • Polished many of the tracks by fixing seams and holes, improving UV mapping and so forth.
    • Added color-themed curbs and barriers to a number of tracks.
    • Improved Big Stadium Figure 8 environment art.
    • Implemented backer names as AI names.
    • Adjusted a number of time-of-days to not be as dark.
    • Implemented credits.
    TECHNICAL

    • Fixed particle blending glitch when hardware antialiasing is enabled on AMD GPUs.
    • MP: Host can now adjust Car Restriction in the Lobby, Options tab to choose between Max Class A/B/C/D, Host’s Car.
    • MP: Setting a specific car restriction using the Dedicated Server console now works properly.
    • MP: Special vehicles can now be disabled and enabled by host in the Lobby, Options tab.
    • MP: Event settings are no longer reset when the host switches to the Lobby, Options tab.
    • MP: Event settings that require reloading of the event are now marked with an * and accompanying help text.
    • MP: Cars no longer appear falling through the ground plane when the event is changing.
    • MP: The server’s current settings for Damage and Special Vehicles is now included in the lobby server info.
    • Implemented asynchronous vehicle loading to improve loading time when changing a car in the garage.
    • In Replay, Photo Mode, it’s no longer possible to use the free camera to fly outside the level boundaries.
    • Game is now automatically paused after it’s minimized.
    • In Replay, the timer now displays time correctly.
    • Game now detects up to 12 input devices to prevent the user from having to disconnect unnecessary controllers.
    • Fanatec ClubSport Wheel Base V2.5 and CLS Elite Racing Wheel no longer lose input mappings.
    • Controllers are now longer detected automatically when entering the Settings menu;
      instead the user needs to click the Detect Controllers button on Settings, Advanced tab.
    GAMEPLAY

    • Added a new Chase 3 camera that is further up and back to make it easier to see the surroundings.
    • Wrecking an opponent now registers correctly even when the victim has more speed than the attacker.
    • Limited the opening angle of hoods to prevent them from making it impossible to drive in the in-car camera once unlocked.
    • Depending the car(s), performing a PIT maneuver is somewhat more challenging than previously.
    • AI is now less inclined to ram the player in slow corners.
    • Reduced the delay at race start.
    • Expert AI is slightly faster now.
    CAREER

    • Added all-new challenge events with special vehicles, for example Harvester Deathmatch.
    • Added unlock gates to career championships, i.e. some of the events are only unlocked after the player has earned enough championship points.
    • Adjusted bonus targets for many events to make them more engaging and remove impossible or very difficult targets.
    • Improved difficulty curve, added new unlocks and vehicle rewards, separated performance upgrades to classes.
    • Changed multi-heat demolition derby events to single heat format.
    • Adjusted performance ranges of AI vehicles to have more performance variation in events.
    • Added descriptions for career series.
    • Added a reward for completing the career.
    USER INTERFACE

    • Added loading tips.
    • Changed over to new fonts.
    • Added a new outside garage scene to the main menu.
    • Added a new pit garage scene to the Pre-Race screen.
    • Improved a new Series Selection screen user interface.
    • Implemented a new Paint Shop user interface with a possibility to use three layers for the livery colors and resetting the colors.
    • Added a new user interface for Career Event Info and Pre-Race screens.
    • Getting wrecked mid-race now results in “WRECKED” text instead of misleading “FINISHED” text.
    • For ease of use, performance, visual and armor upgrades are now combined into a single Upgrades menu with tabs.
    • For quick access, Garage is now accessible directly from the Career Event Info screen.
    • Newly acquired parts and cars are now displayed with a “NEW” text to make them easier to find.
    • Owned parts are now marked with a little garage icon instead of “OWNED” text.
    • Damage log notifications are now longer displayed in the beginning of the new event when player restarts while taking damage.
    • Acceleration, Top Speed, Cornering and Strength stats no longer appears as 0 for Lawn Mower and other special vehicles.
    • In Market, Upgrades, items that the player cannot afford are now accompanied with “Insufficient Credits” text.
    • A purchased car is now automatically made active.
    • In Replay, the game now correctly defaults to Trackside Camera view.
    • Tab selection now loops when pressing the key or button repeatedly.
    • Select button is no longer grayed out in the main menu.
    • Mud Pit and Grass Field are now their own environments in the track selection view.
    AUDIO

    • Added new licensed songs.
    • In-game music can now be enabled in the Settings, Audio menu.
    • Audio no longer suddenly goes silent on certain cars.
    • Adjusted audio balance.
    LOCALIZATION

    • Added localized text for Brazilian-Portuguese, Chinese, Finnish, Japanese, Korean, Polish and Russian.
    • Updated localized text for French, Italian, German and Spanish.
     
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