Assassin's Creed: Syndicate - PC-Update 1.21: Patchnotes und Download-Größe

Ubisoft veröffentlicht heute den Patch 1.21 für Assassin's Creed: Syndicate. Unter anderem kommt es zu Performance-Verbesserungen und diversen Fehlerbehebungen.

von Tobias Ritter,
01.12.2015 11:20 Uhr

Die PC-Version von Assassin's Creed Syndicate bekommt einen Patch auf die Version 1.21.Die PC-Version von Assassin's Creed Syndicate bekommt einen Patch auf die Version 1.21.

Auf der Xbox One und der PlayStation 4 gab es bereits ein Update auf die Version 1.2 für Assassin's Creed Syndicate, das unter anderem einige Performance-Verbesserungen mit sich brachte. Nun wird auch der PC bedient: Der Patch 1.21 steht ab dem 1. Dezember 2015 zum Download bereit und soll eine Größe zwischen 440 und 510 Megabyte auf.

Neben den Performance-Verbesserungen behebt die Aktualisierung auch diverse Grafikfehler und überarbeitet die Benutzeroberfläche. Außerdem kommt es zu Fehlerbehebungen bei den Vehikeln, den Missionen und einzelnen Spielsystemen. Und auch die Nicht-Spieler-Charaktere und ihre Künstliche Intelligenz sollen verbessert worden sein.

Nachfolgend die kompletten Patchnotes:

PC

  • Fixed infinite loading screen in Sequence 7.
  • Fixed several geometry explosion and missing geometry issues.
  • Fixed various render issues.
  • Fixed several online issues.
  • Minor UI improvements.

Online

  • Fixed an issue where there was no rating for the final mission

Audio

  • Fixed an issue where the lip-sync was not synchronized with the cinematics
  • Fixed an issue where the subtitles weren't exactly matching the audio
  • Fixed some issues with some audio missing or being played incorrectly

Vehicles

  • Fixed some collisions issues for carriages and trains
  • Fixed some spawning issues with the vehicles

AI/NPC

  • Fixed some popping issues
  • Improved reactions for the allies
  • Improved reactions for NPC on the ground
  • Improved reactions for NPC on carts and trains
  • Improved navigation for NPC

Game System

  • Fixed some issues with the replay system
  • Fixed some balancing issues
  • Fixed an issue where the gun might be missing in the inventory after acquiring it in the "Whitechapel Conquest" mission
  • Fixed an unlocking issue with the Train Raids
  • Fixed an issue with the "Artisan" Trophy/Achievement

World/3D/Menu/HUD

  • The Time Anomaly icon was increased to have a better visibility on the map
  • Fixed some issues with the messages for the mission in the HUD
  • Fixed some icon issues
  • Fixed some lighting issues
  • Fixed some low resolution and corrupted texture issues
  • Fixed some level of detail issues
  • Fixed issues with props in the world

Fight

  • Fixed some issues during fights with NPCs
  • Fixed issues with counter attacks
  • Fixed some camera issues

Mission

  • Fixed an issue in the Fight Club
  • Fixed an issue where the player could not enter the Time Anomaly mission
  • Fixed some issues with the mission objectives and secondary constraints not updating properly
  • Fixed issues with the fast travel
  • Fixed some issues where the missions could be blocked after some cinematics
  • Fixed some issues with Crawford Starrick in the last mission, "A Night To Remember"

Behavior

  • Fixed some issues with the coerce system
  • Fixed some issues with the cover system
  • Fixed some issues with the parkour and navigation
  • Fixed some animation issues
  • Fixed some camera issues
  • Fixed some issues with the rope launcher
  • Fixed an issue where the player could sometimes fall under the map

Stability/Performance

  • Improved performance and stability

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