Operation Flashpoint: Red River - Neuer PC-Patch veröffentlicht

Codemasters hat seinen Taktik-Shooter Operation Flashpoint: Red River über Games for Windows Live mit einem neuen Update versorgt, der unter anderem den Multiplayer, die KI und die Physik verbessert.

Auch die Fahrzeug-Physik soll mit dem neuen Update verbessert werden. Auch die Fahrzeug-Physik soll mit dem neuen Update verbessert werden.

Für den Taktik-Shooter Operation Flashpoint: Red Riversteht ein neuen Update zum automatischen Download über Games for Windows Live bereit. Der Patch liefert eine ganze Reihe von Änderungen und Verbesserungen, beispielsweise bei der Grafik, beim Sound und der Physik.

Auch die Wegfindung der KI wird überarbeitet und die allgemeine Stabilität erhöht. Im Koop-Modus sollten Spieler jetzt auch nicht mehr zufällig vom Server fliegen. An der Balance wird mit dem neuen Patch ebenfalls gedreht, so gibt es jetzt auf dem zweithöchsten Schwierigkeitsgrad weniger Checkpunkte, an denen tote Team-Kameraden wieder auferstehen. Alle Änderungen des Updates sehen Sie gleich unterhalb dieser Zeilen.

Patch-Notes zu Operation Flashpoint: Red River

Improvements have been made to the multiplayer sessions.
• Users are no longer being kicked out of multiplayer sessions at random points.

- Improved stability after very long periods of gameplay.

- Improvements to the physics system.
• Physics related crashes when large explosions occur have been fixed.
• Improved the vehicle physics and handling.

- Improvements to the AI pathfinding.
• We have addressed various issues with AI path finding and script logic
• AI priorities system has been changed to reduce the occurrence of AI fireteam members walking in front of the player’s line of fire. Also when the AI has no option but to cross the users line of fire audio feedback is now given.

- Improvement to the audio playback system.
• We have included new audio mixes for the Humvee and helicopter. This will prevent in game speech being drowned out by the vehicle engine noise.
• Changes made to the audio system to stop the audio dropping out mid way through missions.

- Graphical improvements
• Occlusion culling is now turned off for high end PC’s
• Improvements have been made to the advanced graphics menu.
• Improvements have been made to the character rendering system to prevent un-textured or low LOD character being seen.
• Numerous minor graphical issues have also been addressed.

- Update to user_config for DLC achievements
• This has been done to allow us to add 5 new achievements for the upcoming DLC “Valley of Death” DLC pack.

- We have reduced the number of campaign checkpoints that the player can trigger in the experienced difficulty.

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