Torchlight 2 - Patch 1.14.5.5 mit Performance-Boost veröffentlicht

Der Entwickler Runice Games hat den Patch 1.14.5.5 für das Action-Rollenspiel Torchlight 2 veröffentlicht. Das Update verbessert unter anderem die allgemeine Performance des Spiels.

Der Patch 1.14.5.5 für Torchlight 2 ist da. Der Patch 1.14.5.5 für Torchlight 2 ist da.

Das Team von Runic Games hat den Patch 1.14.5.5 für das Action-Rollenspiel Torchlight 2 veröffentlicht. Das Update steht ab sofort via Steam zum Download bereit und verbessert unter anderem die allgemeine Performance des Spiels. Des Weiteren haben die Entwickler einige Änderungen an diversen Fertigkeiten vorgenommen und einen Fehler im Menü beseitigt. Die vollständigen Patch-Notes finden Sie unterhalb dieser Meldung.


Patch-Notes für Torchlight 2 v1.14.5.5

GRAPHICS
Intel HD graphics cards should not show ghosting/smearing effects if shadows are enabled

PERFORMANCE
LARGE performance optimization to buff/debuff bar displays when there are a large number of overlapping, nonexclusive effects (damage over time, and duration based effects or knockback )

SKILLS
*Shield Bash bonus damage now deals the stated amount(charged and uncharged) *Wolfpack will properly strike turrets *Bonuses due to proximity now always expire properly *Damage bonuses/reductions for Battle Rage properly expire *Fixed Critical Hit bonuses on some effects not properly incorporating bonuses to crit *Pet damage bonuses are applied to effects

LEVELS
*Three Sisters zone now has an appropriate level range for proper NG+ reward scaling *Various issues resolved in Luminous Arena in multiplayer *Level determinism fixed (Was broken with precacheing in previous patch
- could result in triggerable elements and some structural elements re-randomizing on load, or in multiplayer)

ITEMS
*Set reward for Inquisitor set altered to a functional bonus *Fixes to the summon skull proc on equipment (prevents it from spawning exactly on a target) *Effects based on proximate monsters now work properly with socketables *DOTs were not properly attributing experience if the effect was applied from an item instead of a skill

MISC
*Target Dummy is charm resistant
*Fixed issue where rebinding Close All Menus could lock you in pause mode *Fix for shift-click casting a left-click spell and them selecting an item (would previously auto-attack) *Pet enhancing bonuses work more consistently for pets attached to OTHER pets

Test-Video von Torchlight 2 Video starten 9:39 Test-Video von Torchlight 2

zu den Kommentaren (29)

Kommentare(26)
Kommentar-Regeln von GameStar
Bitte lies unsere Kommentar-Regeln, bevor Du einen Kommentar verfasst.

Nur angemeldete Benutzer können kommentieren und bewerten.