Das Team von Bugbear Entertainment hat für die Early-Access-Version des Rennspiels Next Car Game ein weiteres Update veröffentlicht. Dieses steht ab sofort via Steam zum Download bereit.
Das besagte Update enthält unter anderem die neue Rennstrecke namens »Sandpit«, bei der sich die Spieler mit sandigen Hindernissen herumschlagen müssen. Des Weiteren zwei zusätzliche Derby-Stadien, eine verbesserte Replay-Funktion sowie neue Wettereffekte. Alle diese Inhalte sind jedoch noch nicht final. Außerdem haben die Entwickler auch etwas an der Steuerung gearbeitet. Unterhalb dieser Meldung finden Sie die vollständigen Patch-Notes.
Patch-Notes für Next Car Game (Early Access)
Tracks
-
New sandpit race track featuring both normal and reverse layouts, work-in-progress.
-
New mudpit derby stadium, work-in-progress.
- New small derby stadium, work-in-progress.
Environment Art
-
Smoothed out track-sides and improved gravel race track readability.
-
New work-in-progress spectator models - some previous ones remain.
- New concrete barriers, used in various derby stadiums.
Weathers
-
Two new weathers: stormy evening and misty evening.
- Weather can be now specified in the event setup.
Vehicles and Handling
-
New driver model, as of now simply static.
-
Improved suspension and tire physics.
-
More responsive handling with a game pad.
- Improved player vs. AI collision physics.
Damage
-
Improved deformation physics so that visual car damage is more accurate.
-
Improved gameplay damage to prevent cars from getting too torn up and still going.
- Fixed a case where cars would get damaged and eventually destroyed from rubbing against a static barrier.
Replay
- New replay mode with slow motion and fast forward time controls (-16.0x ... 4.0x), a number of different cameras, target locking & switching, depth-of-field and field-of-view settings.
User Interface
-
Race timer now correctly displays hundredths as well instead of random numbers.
- Game is no longer unpaused when exiting Steam overlay if the game was paused.
Input
-
Implemented multicontroller support (e.g. wheel and pedals in separate USB ports).
-
Sensitivity & deadzone adjustments now take effect without a restart.
-
Added saturation, sensitivity and dead zone settings for XInput controllers.
-
Game now defaults to DirectInput for wheels, hopefully making some wheels behave better.
-
The game now detects more than one XInput controllers that are connected simultaneously.
- Force feedback is disabled for Microsoft Sidewinder FF wheel in an attempt to work around buggy driver causing lag.
Audio
-
Increased AI engine volume.
- General improvements.
Nur angemeldete Benutzer können kommentieren und bewerten.
Dein Kommentar wurde nicht gespeichert. Dies kann folgende Ursachen haben:
1. Der Kommentar ist länger als 4000 Zeichen.
2. Du hast versucht, einen Kommentar innerhalb der 10-Sekunden-Schreibsperre zu senden.
3. Dein Kommentar wurde als Spam identifiziert. Bitte beachte unsere Richtlinien zum Erstellen von Kommentaren.
4. Du verfügst nicht über die nötigen Schreibrechte bzw. wurdest gebannt.
Bei Fragen oder Problemen nutze bitte das Kontakt-Formular.
Nur angemeldete Benutzer können kommentieren und bewerten.
Nur angemeldete Plus-Mitglieder können Plus-Inhalte kommentieren und bewerten.