Fallout 4 - Beta-Patch 1.4 für PC-Spieler zum Download, hier alle Neuerungen

Bethesda Softworks hat den Beta-Patch 1.4 für die PC-Version des Rollenspiels Fallout 4 veröffentlicht. Neben einem Addon-Support umfasst das Update zahlreiche Bugfixes.

von Andre Linken,
23.02.2016 07:57 Uhr

Der Beta-Patch 1.4 für das Rollenspiel Fallout 4 beseitigt zwei Dutzend Bugs.Der Beta-Patch 1.4 für das Rollenspiel Fallout 4 beseitigt zwei Dutzend Bugs.

Das Team von Bethesda Softworks geht den Bugs im Rollenspiel Fallout 4 auch weiterhin an den Kragen. Das zeigt jetzt nicht zuletzt auch die Veröffentlichung des neuesten Beta-Updates für die PC-Version.

Der Patch 1.4 beseitigt mehr als zwei Dutzend Bugs in Fallout 4. Dazu zählt beispielsweise das Problem, das nach der Verwendung Zielfernrohrs einige Effekte nicht mehr vollständig vom Bildschirm verschwinden - ziemlich nervig. Außerdem bietet das Update Addon-Support sowie neue Optionen für das Workshop-Crafting-System.

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Hier die Änderungen in der Übersicht:

Patch-Notes für Fallout 4 v1.4 (Beta)

New Features:

Support for add-ons

Additional art customization added to Workshop:

  • Super Mutant clutter including meat totems, meat bags and meat cart
  • Raider clutter including raider poles, cages and tents
  • Abstract and portrait paintings
  • Variety of new signs
  • More metal and wood doors variants

Fixes

  • General stability and performance improvements
  • During "Getting a Clue" quest, Kellogg's desk will remain a working container
  • During "Rocket's Red Glare", resolved issue where companions could not be dismissed after completing the quest
  • Fixed an issue with "Kremvh's Tooth" quest item not spawning properly
  • Settlements under attack will now display an updated message with the results of the attack if player does not respond
  • Fixed an issue with screen effects not clearing away properly after using a scope
  • Fixed an issue with trying to sprint while in third person with a minigun equipped
  • Rank 4 of Demolition Expert perk now properly increases the area effect of explosives
  • The Scrounger perk now includes additional common ammo types
  • Fixed an issue where Calvin Whitaker would disappear in Vault 81
  • Fixed an issue where Ninja and Sandman perks combined would apply the incorrect damage bonus
  • Fixed an issue where Rank 3 of Grim Reaper's Sprint did not fill critical meter properly
  • Fixed an issue with key cards not spawning correctly in Vault 75
  • Fixed an issue where enemies would stop spawning during "Airship Down"
  • Being in first person while wearing power armor and quickly switching weapons will no longer cause the Pip-Boy to be stuck
  • Fixed an issue with the autosave counter getting incorrectly reset
  • Fixed issue that would cause the Pip-Boy menu to turn invisible while swimming
  • Fixed an issue where scrapping larger quantities of a single item would inadvertently scrap a legendary item
  • Fixed issue where exiting workbenches would cause third person to stop working properly
  • The Scribe can now be assigned consecutive settlements properly
  • Fixed issue with duplicating scraps shipments
  • Fixed issue with vendors not properly exchanging caps after several consecutive transactions in a row
  • Fixed issue with the quicksave and autosave message persisting through loading screens
  • Fixed an issue where updating to the latest patch would cause Options settings to reset back to default (Xbox One)
  • Fixed an issue with loading save with a placed object in water, not properly floating

Fallout 4 - Test: Fallout oder Ausfall? 23:00 Fallout 4 - Test: Fallout oder Ausfall?

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